Ajuda

    Necessites ajuda?

    Preguntes freqüents

    Què és Mi Oficina?

    Mi Oficina és una plataforma virtual de Correos des de la qual podràs fer totes les gestions relacionades amb els teus enviaments com ara preparar els paquets, enviar documents online, fer un seguiment d’aquests o comprar segells personalitzats.  

    A més, comptaràs amb diferents funcionalitats que et permetran utilitzar els nostres serveis de la millor manera possible.

    Què és un compte d’empresa?

    Des de Correos t’oferim la possibilitat de crear un compte d’empresa. Amb ell, podràs gestionar amb major eficaç els serveis que tinguis contractats amb nosaltres. 

    Tindràs accés a:

    • Els teua albarans i dipòsits en línia (ADO)
    • Control de les teves factures dels últims 6 mesos.

    On és la meua Targeta Más Cerca?

    Accedir a la meua Targeta Más Cerca és molt fàcil, només hauràs de seguir els següents passos:

    1. Iniciar sessió a Mi Oficina.

    2. Anar a l’apartat de El meu Perfil. Ho podràs trobar en la part superior dreta de la pàgina o des del menú lateral.

    3. Arribat a aquest punt, veuràs en la part esquerra diverses funcionalitats, entre elles la meua Targeta Más Cerca.

    4. Només hauràs de fer clic i hi podràs accedir.

    A més, pots veure els teus moviments de targeta més a prop en l’apartat de Les meves Targetes a la pàgina d’eines.

    Com puc veure els meus Justificants de Pagament?

    Podràs consultar els teus Justificants de Pagament en tres passos:

    1. Accedir a Factures, consums i pagaments a través del menú lateral.

    2. Prémer al botó de Justificants de Pagament.

    3. Completar els camps sol·licitats i donar-lo a consultar.

    On puc realitzar els meus enviaments?

    Per realitzar un enviament:

    1. Hauràs de dirigir-te a “Enviar”. Podràs accedir a través d’un botó que es troba en l’inici o des del menú lateral, prement en “enviaments”, “enviar”.

    2. Seleccionar l’enviament que més s’adapti a les teves necessitats, tant en l’àmbit nacional com internacional.

    3. Seguir els passos omplint cada una de les dades sol·licitades fins a completar el pagament.

    4. Si tens un contracte amb Correos podràs accedir a funcionalitats i productes exclusius.

    Necessites ajuda?

    Posa’t en contacte amb el nostre servei d’Atenció al Client

    Sol·licita més informació

    Sol·licita més informació emplenant el formulari d’aquest enllaç.

    A les nostres oficines

    Si vols atenció presencial, vine a una de les nostres oficines.

    915 197 197

    De dilluns a divendres, de 8:00 a 20:00 h, i dissabtes, de 9:00 a 13:00 h. 

    Guies i ajuda

    Pàgina de suport per resoldre dubtes.

    REBUTJAR-LES TOTES CONFIGURAR GALETES ACEPTAR TODAS

    Configuració de galetes

    Galetes tècniques (Galetes estrictament necessàries)
    Aquelles que permeten a l’usuari la navegació a través d’una pàgina web i la utilització de les diferents opcions o serveis que en ella hi hagi, incloent aquelles que l’editor utilitza per permetre la gestió i operativa de la pàgina web i habilitar les seves funcions i serveis, com, per exemple, identificar la sessió, accedir a parts d’accés restringit, recordar els elements que integren una comanda, realitzar el procés de compra gestionar el pagament, utilitzar elements de seguretat durant la navegació, habilitar continguts dinàmics (per exemple, animació de càrrega d’un text o imatge) o compartir continguts a través de xarxes socials.
    Galetes de preferència o personalització
    Aquelles que permeten recordar informació perquè l’usuari accedeixi al servei amb determinades característiques que poden diferenciar la seva experiència de la d’altres usuaris, com, per exemple, l’idioma, el nombre de resultats a mostrar quan l’usuari fa una cerca, l’aspecte o contingut del servei en funció del tipus de navegador a través del qual l’usuari accedeix al servei o de la regió des de la qual accedeix al servei, etc.
    Galetes analítiques
    Aquelles que permeten al responsable de les mateixes el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web a què estan vinculades, inclosa la quantificació dels impactes dels anuncis. La informació recollida mitjançant aquest tipus de galetes s’utilitza en el mesurament de l’activitat dels llocs web, aplicació o plataforma, a fi d’introduir millores en funció de l’anàlisi de les dades d’ús que fan els usuaris del servei.
    Galetes de publicitat comportamental
    Aquelles que emmagatzemen informació del comportament dels usuaris obtinguda a través de l’observació continuada dels seus hàbits de navegació, la qual cosa permet desenvolupar un perfil específic per mostrar publicitat en funció del mateix.