Ajuda

Necessites ajuda?

GUIES D'AJUDA
Troba informació sobre els nostres productes.
LOCALITZA LA TEVA TRAMESA
Fes el seguiment de l’enviament en temps real.
TROBA LA TEVA OFICINA MÉS PRÒXIMA
Localitzador d’oficines, bústies i Citypaq.
FACTURACIÓ
Tota la informació que necessitis sobre la teva facturació.
DONA D'ALTA LA TEVA RECLAMACIÓ
Omplir les dades necessàries perquè la teva reclamació sigui processada.
DONA D'ALTA LA TEVA INCIDÈNCIA
Per a incidències d’àmbit nacional o internacional.

Preguntes freqüents

Què és Mi Oficina?

Mi Oficina és una plataforma virtual de Correos des de la qual podràs fer totes les gestions relacionades amb els teus enviaments com ara preparar els paquets, enviar documents online, fer un seguiment d’aquests o comprar segells personalitzats.  

A més, comptaràs amb diferents funcionalitats que et permetran utilitzar els nostres serveis de la millor manera possible.

Què és un compte d’empresa?

Des de Correos t’oferim la possibilitat de crear un compte d’empresa. Amb ell, podràs gestionar amb major eficaç els serveis que tinguis contractats amb nosaltres. 

Tindràs accés a:

  • Els teua albarans i dipòsits en línia (ADO)
  • Control de les teves factures dels últims 6 mesos.

On és la meua Targeta Más Cerca?

Accedir a la meua Targeta Más Cerca és molt fàcil, només hauràs de seguir els següents passos:

1. Iniciar sessió a Mi Oficina.

2. Anar a l’apartat de El meu Perfil. Ho podràs trobar en la part superior dreta de la pàgina o des del menú lateral.

3. Arribat a aquest punt, veuràs en la part esquerra diverses funcionalitats, entre elles la meua Targeta Más Cerca.

4. Només hauràs de fer clic i hi podràs accedir.

A més, pots veure els teus moviments de targeta més a prop en l’apartat de Les meves Targetes a la pàgina d’eines.

Com puc veure els meus Justificants de Pagament?

Podràs consultar els teus Justificants de Pagament en tres passos:

1. Accedir a Factures, consums i pagaments a través del menú lateral.

2. Prémer al botó de Justificants de Pagament.

3. Completar els camps sol·licitats i donar-lo a consultar.

On puc realitzar els meus enviaments?

Per realitzar un enviament:

1. Hauràs de dirigir-te a “Enviar”. Podràs accedir a través d’un botó que es troba en l’inici o des del menú lateral, prement en “enviaments”, “enviar”.

2. Seleccionar l’enviament que més s’adapti a les teves necessitats, tant en l’àmbit nacional com internacional.

3. Seguir els passos omplint cada una de les dades sol·licitades fins a completar el pagament.

4. Si tens un contracte amb Correos podràs accedir a funcionalitats i productes exclusius.

Necessites ajuda?

Sol·licita més informació

Sol·licita més informació emplenant el formulari d’aquest enllaç.

A les nostres oficines

Si vols atenció presencial, vine a una de les nostres oficines.

915 197 197

De dilluns a divendres, de 8:00 a 20:00 h, i dissabtes, de 9:00 a 13:00 h. 

Guies i ajuda

Pàgina de suport per resoldre dubtes.