Laguntza

Laguntzarik behar?

LAGUNTZA GIDAK
Aurkitu gure produktuei buruzko informazioa.
AURKITU ZURE BIDALKETA
Egin zure bidalketaren jarraipena denbora errealean.
AURKITU HURBILEN DUZUN BULEGOA
Bulego, postontzi eta Citypaq bilagailua.
FAKTURAZIOA
Zure fakturazioari buruz behar duzun informazio guztia.
EGIN ZURE ERREKLAMAZIOAREN ALTA
Bete zure erreklamazioa prozesatzeko behar diren datuak.
EGIN ZURE GORABEHERAREN ALTA
Estatuko edo nazioarteko gorabeheretarako.

Ohiko galderak

Zer da Mi Oficina?

Mi Oficina Correos-eko plataforma birtual bat da, eta, haren bidez, zure bidalketarekin zerikusia duten kudeaketa guztiak egin ahal izango dituzu: paketeak prestatu, online dokumentuak bidali, horien jarraipena egin edo zigilu pertsonalizatuak erosi.  

Gainera, hainbat funtzionaltasun izango dituzu gure zerbitzuak ahalik eta hobekien erabiltzeko.

Zer da enpresa-kontua?

Enpresa-kontu bat sortzeko aukera eskaintzen dizu Correos-ek. Harekin, eraginkortasun handiagoz kudeatu ahal izango dituzu gurekin kontratatuak dituzun zerbitzuak. 

Aukera hauek izango dituzu:

  • Zure emate-agiriak eta gordailuak online (ADO).
  • Azken 6 hilabeteetako fakturak kontrolatzea.

Non dago Más Cerca Nire Txartela?

Más Cerca Nire Txartelara eskuratzea oso erraza da. Urrats hauek egin besterik ez duzu:

1. Hasi saioa Mi Oficinan.

2. Joan Nire Profila atalera. Orriaren goiko eskuineko aldean edo alboko menutik aurkituko duzu.

3. Puntu honetara iritsita, ezkerraldean funtzionalitate batzuk ikusiko dituzu, besteak beste, Más Cerca Nire Txartela.

4. Klik egin besterik ez duzu egin behar, eta bertara sartu ahal izango duzu.

Gainera, zure mas cerca txartelaren mugimenduak ikus ditzakezu tresna-orriko Nire txartelak atalean.

Nola ikus ditzaket nire ordainagiriak?

Ordainagiriak hiru urratsetan kontsultatu ahal izango dituzu:

1. Fakturak, kontsumoak eta ordainketak atalera sartu, alboko menuaren bidez.

2. Sakatu ordainagiriak botoia.

3. Bete eskatutako eremuak eta sakatu kontsulta.

Non egin ditzaket nire bidalketak?

Bidalketa egiteko:

1. “Bidali” atalera jo beharko duzu. Orri nagusian dagoen botoi baten bidez edo alboko menutik sar zaitezke, “bidalketak”, “bidali” sakatuta.

2. Zure beharretara hobekien egokitzen den bidalketa aukeratu, bai estatuan bai nazioartean.

3. Jarraitu urratsei eskatutako datuak betez, ordainketa osatu arte.

4. Correos-ekin kontratua baduzu, funtzionalitate eta produktu esklusiboetara sar zaitezke.

Laguntzarik behar?

Eskatu informazio gehiago

Eskatu informazio gehiago esteka honetako inprimakia betez.

Gure bulegoetan

Aurrez aurreko arreta nahi baduzu, zatoz gure bulego batera.

915 197 197

Astelehenetik ostiralera 8:00etatik 20:00etara eta larunbatetan 9:00etatik 13:00etara. 

Gidak eta laguntza

Zalantzak argitzeko laguntza orria.