Gutun Digitala
Bidali aurretik
Gutun Digitala zure ordenagailuko teklatutik pertsona bati edo batzuei komunikazioak bidaltzeko soluzioa da.
Carta Digital-aren bidez, bidalketak uneoro kudea ditzakezu, edozein lekutan zaudela:
Zure gutun digitalak ez du mugarik. Zuk aukeratuko duzu ohiko moduan edo ziurtatuta bidali nahi duzun, eta helmuga nazionala edo nazioartekoa den.
Gainera, gutun ziurtatuaren bidalketa nazionaletan, Entregaren Froga Elektronikoaren (PEE) zerbitzua gehitu ahal izango duzu, zure gutuna entregatu dela adierazten duen jakinarazpen digitala jasotzeko.
Prozesuan, gutuna zuri-beltzean edo koloretan inprimatzea nahi duzun ere erabaki ahal izango duzu.
Kontuz! Zure dokumentua kargatzean, egiaztatu baldintza hauek betetzen dituela:
Formatua: Adobe Acrobat (PDF). Egiaztatu babestuta ez dagoela eta sinadura digitalik ez duela.
Gainera, zure gutunak logotipoa baldin badu:
Edo sinadura bat baldin badu:
Ez kezkatu, zure gutunak aipatutako ezaugarriren bat betetzen ez badu, ohar bat agertuko zaizu, aldatu ahal izateko eta prozesuan jarraitu ahal izateko.
Jakin nahi duzu nolakoa izango den zure gutuna inprimatzeko prozesua?
Beti DIN-A4 tamainako paper zurian inprimatuko dugu, 80 gr-ko gramajekoa. Inprimatze-kalitatea 1200 ppp-koa da koloretako bidalketetan eta 300 ppp-koa zuri-beltzekoetan. Alde bat bakarrik inprimatzen dugu orriko.
Inprimatze-prozesua amaitutakoan, leiho bikoitzeko (igorlea eta hartzailea) gutun-azal zuri batean sartuko dugu zure gutuna. Gutun-azalaren tamaina bidalketaren orrialde-kopuruaren araberakoa izango da:
Gehiago jakin nahi duzu? Kontsultatu Carta Digital (Gutun digitala) zerbitzuari buruzko informazio guztia
Mi Oficina-n pakete, gutun edo dokumentu guztien bidalketa kudeatu ahal izango duzu. Erraz jarriko dizugu, eta edozein bidalketa egin aurretik kontuan hartu beharreko xehetasun guztiak azalduko dizkizugu.
Hasteko, zure bidalketari izena eman ahal izango diozu, hobeto gogoratzeko eta “Nire Kontua” atalean erraz aurkitzeko. Oso garrantzitsua! Gogoratu derrigorrezko datu guztiak bete behar dituzula prozesuan aurrera egin ahal izateko. Zure bidalketaren izena prest dagoenean, burofaxa nola prestatu nahi duzun eta edukia zehaztu beharko duzu. Prestatzeko, prest duzun dokumentu bat erants dezakezu, edo, bestela, une horretan online idatzi. Azken aukera hori hautatzen baduzu, ez ahaztu “Bistaratu” sakatzea, bidalketa egin dezagun.
Ondoren, hartzaileari eta zure bidalketaren ezaugarriei buruzko informazioa osatu beharko duzu. Hasieratik bete ahal izango duzu, hartzaile zehatzak dituen dokumentu bat inportatuz, edo aurreko bidalketen artean hartzaile bat aukeratuz. Zehaztutako hartzaileak plataforman erregistra ditzakezun ohiko kontaktuak dira. Mi Oficina-ren bidez gure helburua da zure bidalketen kudeaketa erraztea eta bizkortzea. Zalantzak al dituzu? Ikusi nola inportatu fitxategi bat edo berreskuratu hartzaileak.
Honaino iritsi zarenean eta zure burofaxa zuzenean Mi Oficina-n idaztea erabaki baduzu, formatua editatu eta diseinuak erabili ahal izango dituzu, mezua zure komunikazioaren beharretara egokitzeko. Aurreko urratsean emandako datuak ordezkatzeko iturriak eta etiketak erabil ditzakezu edukia ikustean.
Zuk aukeratuko duzu bidalketen estaldura osoa. Horregatik, zure bidalketa osatzeko zerbitzu gehigarri hauek eska ditzakezu:
Zure bidalketaren ezaugarriak betetakoan, datu guztiak fitxategi batera edo zure helbide elektronikora esporta ditzakezu, hurrengo bidalketetan erabiltzeko eta prozesua erosoagoa izan dadin. Gogoratu bidalketen zerrendan hartzailea markatu behar duzula. Ez ahaztu! Fitxategi bat hainbat hartzailerekin inportatu baduzu, burofax bakoitzak hartzaile horietako bat bakarrik izango du, jakinarazpena pertsonala baita.
Prozesu osoa amaitzen duzunean azken laburpena ikusiko duzu, eman dizkiguzun datu guztiak ziurtatzeko. Urrats honetan, sartutako edozein datu alda dezakezu.
Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu nahi baduzu, ez dago arazorik. Egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.
Kontuz! Horrelako zerbitzuetan ez da ohikoa, baina, batzuetan, zure bidalketaren kostua murrizteko sustapen-kodeak aurkituko dituzu. Ordaindu aurretik sartu beharko dituzu.
Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu behar baduzu, ez dago arazorik; egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.
Ondoren ikusiko dituzun ordainketa-metodoei dagokienez, erabiltzaile guztientzat berdinak dira:
Correosen erregistratuta bazaude eta kontratua duen bezeroa bazara, ordainketa kontratu bati gehitu ahal izango diozu. Kasu horretan, bidalketa kontratuan ezarritako baldintzetan fakturatuko dizugu.
Txartelarekin edo PayPal-ekin ordaintzea aukeratu baduzu, ordaintzean faktura eskatu ahal izango duzu.
Ordainketa-prozesua amaitu ondoren azken urratsera eramango zaitugu, bidalketaren erreferentzia-datuak, lokalizatzailea eta hartzaileak konfirmatzeko. Zuk aukeratuko duzu informazio hori nola jasoko duzun, hiru aukera hauen artean