Paq Estándar (Paq Estandarra)
Bidali aurretik
Arduratsua eta eraginkorra! Bidalketa mota hori da, ingurumenaren ikuspuntutik, gure mezularitza-modalitate jasangarriena eta arduratsuena: izan ere, isurpenak eta ingurumen-aztarna murrizten ditu. Hori lortzeko, banaketa-bideak optimizatzen ditugu eta bidalketak elkartzen ditugu, garraioa bete arte. Guztia ez da presazkoa, baina planeta zaintzea, bai.
Presarik gabeko bidalketetarako aukera hau eskaini arren, horrek ez du esan nahi bidalketak arinak ez direnik. Jatorriaren eta helmugaren arabera, 48 eta 72 ordu bitartean iritsiko dira hartzailearengana.
Zeuk aukeratuko duzu bilgarririk hoberena! Zure beharretara egokitzen diren hainbat produktu ditugu, bai gure online dendan, bai Correos bulegoetan.
Tamainak neurri hauek izan beharko ditu:
Gehienez:
Handiagoa den zerbait bidali nahi izanez gero, ez kezkatu, pixka bat gehiago ordainduz Gehiegizko Tamainaren Mugaketa gehi dezakezu:
Gehiegizko bi tamainen mugaketak ere gehi ditzakezu %70 gehiagogatik!
Gutxienez:
Kutxa: 15 x 10 cm.
Biribilkia edo hodia: 10 x 14,5 cm-ko etiketa bat eranstea ahalbidetzen duten neurriak.
Garrantzitsua! Gogoratu paketeek ezin dutela 30 kg baino gehiagoko pisu erreala izan.
Urrats honetara iritsitakoan… Non entregatu behar dugun esatea besterik ez da geratzen!
Gogoratu! Zure datuak eta hartzailearenak bilgarrian jarrita egon behar dira, ikusteko moduan.
Izapidea are bizkorrago egin nahi baduzu, ordenagailutik edo mugikorretik bidalketa-etiketa sortu eta ordain dezakezu.
Zer da pisu bolumetrikoa?
Behar bezala biltzeko aholkuak
Bilgarririk behar duzu? Erosi gure online dendan
Ezagutu gehiago Paq Estándar (Pakete estandarra) aukerari buruz
Mi Oficina-n pakete, gutun edo dokumentu guztien bidalketa kudeatu ahal izango duzu. Erraz jarriko dizugu, eta edozein bidalketa egin aurretik kontuan hartu beharreko xehetasun guztiak azalduko dizkizugu.
Hasteko, zure bidalketari izena eman ahal izango diozu, hobeto gogoratzeko eta “Nire Kontua” atalean erraz aurkitzeko. Oso garrantzitsua! Gogoratu derrigorrezko datu guztiak bete behar dituzula prozesuan aurrera egin ahal izateko. Zure bidalketaren izena prest dagoenean, burofaxa nola prestatu nahi duzun eta edukia zehaztu beharko duzu. Prestatzeko, prest duzun dokumentu bat erants dezakezu, edo, bestela, une horretan online idatzi. Azken aukera hori hautatzen baduzu, ez ahaztu “Bistaratu” sakatzea, bidalketa egin dezagun.
Ondoren, hartzaileari eta zure bidalketaren ezaugarriei buruzko informazioa osatu beharko duzu. Hasieratik bete ahal izango duzu, hartzaile zehatzak dituen dokumentu bat inportatuz, edo aurreko bidalketen artean hartzaile bat aukeratuz. Zehaztutako hartzaileak plataforman erregistra ditzakezun ohiko kontaktuak dira. Mi Oficina-ren bidez gure helburua da zure bidalketen kudeaketa erraztea eta bizkortzea. Zalantzak al dituzu? Ikusi nola inportatu fitxategi bat edo berreskuratu hartzaileak.
Honaino iritsi zarenean eta zure burofaxa zuzenean Mi Oficina-n idaztea erabaki baduzu, formatua editatu eta diseinuak erabili ahal izango dituzu, mezua zure komunikazioaren beharretara egokitzeko. Aurreko urratsean emandako datuak ordezkatzeko iturriak eta etiketak erabil ditzakezu edukia ikustean.
Zuk aukeratuko duzu bidalketen estaldura osoa. Horregatik, zure bidalketa osatzeko zerbitzu gehigarri hauek eska ditzakezu:
Zure bidalketaren ezaugarriak betetakoan, datu guztiak fitxategi batera edo zure helbide elektronikora esporta ditzakezu, hurrengo bidalketetan erabiltzeko eta prozesua erosoagoa izan dadin. Gogoratu bidalketen zerrendan hartzailea markatu behar duzula. Ez ahaztu! Fitxategi bat hainbat hartzailerekin inportatu baduzu, burofax bakoitzak hartzaile horietako bat bakarrik izango du, jakinarazpena pertsonala baita.
Prozesu osoa amaitzen duzunean azken laburpena ikusiko duzu, eman dizkiguzun datu guztiak ziurtatzeko. Urrats honetan, sartutako edozein datu alda dezakezu.
Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu nahi baduzu, ez dago arazorik. Egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.
Kontuz! Horrelako zerbitzuetan ez da ohikoa, baina, batzuetan, zure bidalketaren kostua murrizteko sustapen-kodeak aurkituko dituzu. Ordaindu aurretik sartu beharko dituzu.
Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu behar baduzu, ez dago arazorik; egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.
Ondoren ikusiko dituzun ordainketa-metodoei dagokienez, erabiltzaile guztientzat berdinak dira:
Correosen erregistratuta bazaude eta kontratua duen bezeroa bazara, ordainketa kontratu bati gehitu ahal izango diozu. Kasu horretan, bidalketa kontratuan ezarritako baldintzetan fakturatuko dizugu.
Txartelarekin edo PayPal-ekin ordaintzea aukeratu baduzu, ordaintzean faktura eskatu ahal izango duzu.
Ordainketa-prozesua amaitu ondoren azken urratsera eramango zaitugu, bidalketaren erreferentzia-datuak, lokalizatzailea eta hartzaileak konfirmatzeko. Zuk aukeratuko duzu informazio hori nola jasoko duzun, hiru aukera hauen artean