Postal Digitala

Bidali aurretik 

Postala ahalik eta modurik modernoenean bidali nahi duzu? Postal Digital zerbitzuarekin, ohiko postalaren ezaugarri guztiak izango dituzu, baina Internetek ematen duen erosotasun eta berehalakotasunarekin. Ospatu data garrantzitsu eta aipagarri horiek, bidalketa bakar eta arinarekin. Helmugara 2 eta 4 egun bitarteko epean iritsiko da. 

  • Prestatu zure postala: postalaren edukia idatzita bidal diezagukezu. Ziurtatu fitxategia PDF edo Word formatuan dagoela.
  • Gehitu jasotzaileak: horien datuak eskuz bete ditzakezu webgunean, informazioa duen dokumentu bat karga dezakezu edo aurreko bidalketen hartzaileak berrerabil ditzakezu.
  • Hautatu bidalketa mota: zeuk aukeratu, arrunta edo ziurtatua.
  • Aukeratu inprimatze-mota: hautatu zuri-beltzean edo koloretan inprimatu nahi duzun.
  • Ordaindu: amaitu ondoren, kreditu-txartelarekin ordaindu eta gu arduratuko gara postala jasotzaileari entregatzeaz.

Irudi pertsonalizagarria:

  • Formatua: GIF, JGP, JPEG eta PJPEG.
  • Gehieneko tamaina: 1 MB.
  • Ebazpena: 300 ppp.

Garrantzitsua! Tamaina lehenetsia aukeratzen dugu, irudiaren bereizmena hazbete bakoitzeko 150 pixelekoa (ppp) izan dadin. Ezaugarri horiek aukeratu ditugu zure irudiak itxura ona izan dezan. Tamaina handitzen baduzu, kalitatea murriztu egin daiteke.

Zeuk aukeratuko duzu bilgarririk hoberena! Zure beharretara egokitzen diren hainbat produktu ditugu, bai gure online dendan, bai gure bulegoetan. Baina, nahiago baduzu, bidalketa normalizatuen aukera erabil dezakezu. Modalitate honekin kostuak hobetu eta prozesua are bizkorrago egin dezakezu.

Aukera hauek daude:

  • Formatu angeluzuzena: Gutun-azalaren barruan edo txartel eran.
  • Gutun-azalaren kolorea: zuria edo kolore argiak (urdina izan ezik).
  • Letra-formatua: 2 eta 8 mm arteko altuera, merkataritza-iturriekin, lodiera arrunta eta kolore iluna. Saihestu karaktereak gainjartzea edo horien artean ukitzea, baita letra-tipo artistikoak, letra etzana, azpimarraketak, letra oso finak edo oso lodiak eta tinta fluoreszenteak ere.
  • Neurriak: gutxienekoa 14 x 9 cm-koa eta gehienezkoa 23,5 x 12 cm-koa. Lodiera ezin da 5 mm baino gehiagokoa izan.
  • Pisua: 20 gr, gehienez. 

 

Gogoratu! Zure datuak eta hartzailearenak bilgarrian jarrita egon behar dira, ikusteko moduan. 

Izapidea are bizkorrago egin nahi baduzu, ordenagailutik edo mugikorretik bidalketa-etiketa sortu eta ordain dezakezu.

Andorra, Kanariak, Ceuta eta Melillara zuzendutako eta eduki komertziala duten gutunek, DA 1 inprimakia betea eramango dute.

Entrega-epeak: Correosen zure bidalketa lehenbailehen iristea nahi dugu. Horregatik, itxaron-denborak ahalik eta txikien izateko lanean dihardugu:

● Estatu mailan: bidalketen %93a 3 egun naturaletan entregatzen da.

● Nazioartean: helmugako herrialdearen arabera.

 

Ezagutu gehiago Postal Digitalari buruz

Bidalketan

Eman izena bidalketari “Mi Oficina” atalean.
Sartu zure datuak bidaltzaile gisa
Sartu zure bidalketaren hartzaileen datuak
Berrikusi eskaera eta onartu baldintzak
Ordaindu zure bidalketa.

Mi Oficina-n pakete, gutun edo dokumentu guztien bidalketa kudeatu ahal izango duzu. Erraz jarriko dizugu, eta edozein bidalketa egin aurretik kontuan hartu beharreko xehetasun guztiak azalduko dizkizugu.

Hasteko, zure bidalketari izena eman ahal izango diozu, hobeto gogoratzeko eta “Nire Kontua” atalean erraz aurkitzeko. Oso garrantzitsua! Gogoratu derrigorrezko datu guztiak bete behar dituzula prozesuan aurrera egin ahal izateko. Zure bidalketaren izena prest dagoenean, burofaxa nola prestatu nahi duzun eta edukia zehaztu beharko duzu. Prestatzeko, prest duzun dokumentu bat erants dezakezu, edo, bestela, une horretan online idatzi. Azken aukera hori hautatzen baduzu, ez ahaztu “Bistaratu” sakatzea, bidalketa egin dezagun.

Ondoren, hartzaileari eta zure bidalketaren ezaugarriei buruzko informazioa osatu beharko duzu. Hasieratik bete ahal izango duzu, hartzaile zehatzak dituen dokumentu bat inportatuz, edo aurreko bidalketen artean hartzaile bat aukeratuz. Zehaztutako hartzaileak plataforman erregistra ditzakezun ohiko kontaktuak dira. Mi Oficina-ren bidez gure helburua da zure bidalketen kudeaketa erraztea eta bizkortzea.  Zalantzak al dituzu? Ikusi nola inportatu fitxategi bat edo berreskuratu hartzaileak.

Honaino iritsi zarenean eta zure burofaxa zuzenean Mi Oficina-n idaztea erabaki baduzu, formatua editatu eta diseinuak erabili ahal izango dituzu, mezua zure komunikazioaren beharretara egokitzeko. Aurreko urratsean emandako datuak ordezkatzeko iturriak eta etiketak erabil ditzakezu edukia ikustean.

Zuk aukeratuko duzu bidalketen estaldura osoa. Horregatik, zure bidalketa osatzeko zerbitzu gehigarri hauek eska ditzakezu:

  • Hartu-agiria: Dokumentu telegrafikoa jaso izanaren idatzizko jakinarazpena emango dizugu. Horrela, bidalketaren hartzailea eta biltzeko data eta ordua jasota geratzen dira
  • Kopia ziurtatua: Bidaltzailea bazara, gorde Burofax edo Telegrama bidez bidali duzun kopia kautotua. Bidalketa egiten duzun unean edo geroago eska dezakezu zerbitzu hori. Legezko balioarekin hirugarrenen aurrean
  • Zaintza 60 eta 120 hilabetez: Eskatu zure bidalketa denbora gehiagoz gordetzea, 60 eta 120 hilabete bitartean, epe horretan edukia ziurtatzea eskatu behar badiguzu
  • Entregaren Froga Elektronikoa (PEE): Entrega ziurtatuaren frogagiri digitala.

Zure bidalketaren ezaugarriak betetakoan, datu guztiak fitxategi batera edo zure helbide elektronikora esporta ditzakezu, hurrengo bidalketetan erabiltzeko eta prozesua erosoagoa izan dadin. Gogoratu bidalketen zerrendan hartzailea markatu behar duzula. Ez ahaztu! Fitxategi bat hainbat hartzailerekin inportatu baduzu, burofax bakoitzak hartzaile horietako bat bakarrik izango du, jakinarazpena pertsonala baita.

Prozesu osoa amaitzen duzunean azken laburpena ikusiko duzu, eman dizkiguzun datu guztiak ziurtatzeko. Urrats honetan, sartutako edozein datu alda dezakezu.

Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu nahi baduzu, ez dago arazorik. Egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.

Kontuz! Horrelako zerbitzuetan ez da ohikoa, baina, batzuetan, zure bidalketaren kostua murrizteko sustapen-kodeak aurkituko dituzu. Ordaindu aurretik sartu beharko dituzu.

Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu behar baduzu, ez dago arazorik; egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.

Ondoren ikusiko dituzun ordainketa-metodoei dagokienez, erabiltzaile guztientzat berdinak dira:

  • Kreditu/Zordunketa txartelarekin ordaintzea. Aukera hau hautatzen baduzu, bankuaren ordainketa-tunel segurura eramango zaitugu.
  • PayPal bidez ordaintzea. PayPal-i lotutako edozein metodorekin azkar eta segurtasunez ordaindu ahal izango duzu.

Correosen erregistratuta bazaude eta kontratua duen bezeroa bazara, ordainketa kontratu bati gehitu ahal izango diozu. Kasu horretan, bidalketa kontratuan ezarritako baldintzetan fakturatuko dizugu.

Txartelarekin edo PayPal-ekin ordaintzea aukeratu baduzu, ordaintzean faktura eskatu ahal izango duzu.

Ordainketa-prozesua amaitu ondoren azken urratsera eramango zaitugu, bidalketaren erreferentzia-datuak, lokalizatzailea eta hartzaileak konfirmatzeko. Zuk aukeratuko duzu informazio hori nola jasoko duzun, hiru aukera hauen artean

  • Inprimatu zure erosketaren laburpenaren bertsioa.
  • Eman zure helbide elektronikoa zure sarrerako ontzian datuak jasotzeko edo, nahiago baduzu, beste pertsona bati bidal diezaiokegu.
  • Jaso zure erosketaren xehetasun guztiak biltzen dituen testu-fitxategia.

Bidali ondoren

Bidali ondoren ere lagundu egin nahi dizugu Correosen.

Aurretiko hitzordua
Bilatu bulegoak, postontziak eta Citypaq zerbitzuak
Bulegoetako inprimakia
Aurkitu zure bidalketa