Telegrama Nacional
Bidali aurretik
Presako mezu bat bidali behar duzu baina ezin duzu gure bulegoetara etorri? Correosen erraz jarriko dizugu Telegrama Nacional (Telegrama Nazionala) aukerarekin: Guztitik onena? Ez duzu etxetik mugitu beharrik. Gainera, jakinarazpen bat jasoko duzu hartzaileari entregatu ondoren.
Halaber, Telegrama Nacional aukerarekin kopia ziurtatua eska dezakezu, baita entregatu izanaren abisua ere, hirugarrenen aurrean epaile eta auzitegietan froga-balioa duena.
Bidaltzeko modua.
Gauza bakarra geratzen da! Esan nora eraman behar dugun:
Ezagutu gehiago Telegrama Nacional (Telegrama Nazionala) aukerari buruz
Mi Oficina-n pakete, gutun edo dokumentu guztien bidalketa kudeatu ahal izango duzu. Erraz jarriko dizugu, eta edozein bidalketa egin aurretik kontuan hartu beharreko xehetasun guztiak azalduko dizkizugu.
Hasteko, zure bidalketari izena eman ahal izango diozu, hobeto gogoratzeko eta “Nire Kontua” atalean erraz aurkitzeko. Oso garrantzitsua! Gogoratu derrigorrezko datu guztiak bete behar dituzula prozesuan aurrera egin ahal izateko. Zure bidalketaren izena prest dagoenean, burofaxa nola prestatu nahi duzun eta edukia zehaztu beharko duzu. Prestatzeko, prest duzun dokumentu bat erants dezakezu, edo, bestela, une horretan online idatzi. Azken aukera hori hautatzen baduzu, ez ahaztu “Bistaratu” sakatzea, bidalketa egin dezagun.
Ondoren, hartzaileari eta zure bidalketaren ezaugarriei buruzko informazioa osatu beharko duzu. Hasieratik bete ahal izango duzu, hartzaile zehatzak dituen dokumentu bat inportatuz, edo aurreko bidalketen artean hartzaile bat aukeratuz. Zehaztutako hartzaileak plataforman erregistra ditzakezun ohiko kontaktuak dira. Mi Oficina-ren bidez gure helburua da zure bidalketen kudeaketa erraztea eta bizkortzea. Zalantzak al dituzu? Ikusi nola inportatu fitxategi bat edo berreskuratu hartzaileak.
Honaino iritsi zarenean eta zure burofaxa zuzenean Mi Oficina-n idaztea erabaki baduzu, formatua editatu eta diseinuak erabili ahal izango dituzu, mezua zure komunikazioaren beharretara egokitzeko. Aurreko urratsean emandako datuak ordezkatzeko iturriak eta etiketak erabil ditzakezu edukia ikustean.
Zuk aukeratuko duzu bidalketen estaldura osoa. Horregatik, zure bidalketa osatzeko zerbitzu gehigarri hauek eska ditzakezu:
Zure bidalketaren ezaugarriak betetakoan, datu guztiak fitxategi batera edo zure helbide elektronikora esporta ditzakezu, hurrengo bidalketetan erabiltzeko eta prozesua erosoagoa izan dadin. Gogoratu bidalketen zerrendan hartzailea markatu behar duzula. Ez ahaztu! Fitxategi bat hainbat hartzailerekin inportatu baduzu, burofax bakoitzak hartzaile horietako bat bakarrik izango du, jakinarazpena pertsonala baita.
Prozesu osoa amaitzen duzunean azken laburpena ikusiko duzu, eman dizkiguzun datu guztiak ziurtatzeko. Urrats honetan, sartutako edozein datu alda dezakezu.
Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu nahi baduzu, ez dago arazorik. Egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.
Kontuz! Horrelako zerbitzuetan ez da ohikoa, baina, batzuetan, zure bidalketaren kostua murrizteko sustapen-kodeak aurkituko dituzu. Ordaindu aurretik sartu beharko dituzu.
Beste une batean bidalketa-prozesuarekin jarraitu behar baduzu, ez dago arazorik; egin klik “amaitu geroago” botoian bidalketako datu guztiak gordetzeko eta nahi duzunean amaitzeko.
Ondoren ikusiko dituzun ordainketa-metodoei dagokienez, erabiltzaile guztientzat berdinak dira:
Correosen erregistratuta bazaude eta kontratua duen bezeroa bazara, ordainketa kontratu bati gehitu ahal izango diozu. Kasu horretan, bidalketa kontratuan ezarritako baldintzetan fakturatuko dizugu.
Txartelarekin edo PayPal-ekin ordaintzea aukeratu baduzu, ordaintzean faktura eskatu ahal izango duzu.
Ordainketa-prozesua amaitu ondoren azken urratsera eramango zaitugu, bidalketaren erreferentzia-datuak, lokalizatzailea eta hartzaileak konfirmatzeko. Zuk aukeratuko duzu informazio hori nola jasoko duzun, hiru aukera hauen artean