Axuda

Necesita axuda?

GUÍAS DE AXUDA
Atopa información sobre os nosos produtos.
LOCALIZA O TEU ENVÍO
Fai o seguimento do teu envío en tempo real.
ATOPA A TÚA OFICINA MÁIS PRÓXIMA
Localizador de oficinas, caixas de correo e Citypaq.
FACTURACIÓN
Toda a información que precises acerca da túa facturación.
DÁ DE ALTA A TÚA RECLAMACIÓN
Completar os datos necesarios para que a túa reclamación sexa procesada.
DÁ DE ALTA A TÚA INCIDENCIA
Para incidencias de ámbito nacional ou internacional.

Preguntas frecuentes

Que é Mi Oficina?

Mi Oficina é unha plataforma virtual de Correos dende a que poderás realizar todas as xestións relacionadas cos teus envíos como preparar os teus paquetes, enviar documentos online, un seguimento deles ou comprar selos personalizados.  

Ademais, contarás con distintas funcionalidades que che permitirán usar os nosos servizos do mellor xeito posible.

Que é unha conta de empresa?

Dende Correos ofrecémosche a posibilidade de crear unha conta de empresa. Con ela, poderás xestionar con maior eficacia os servizos que teñas contratados connosco. 

Terás acceso a:

  • Os teus Albarás e Depósitos Online (ADO).
  • Control das túas facturas dos últimos 6 meses.

Onde está Mi Tarjeta Más Cerca?

Acceder a Mi Tarjeta Más Cerca é moi doado, só terás que seguir os seguintes pasos:

1. Iniciar sesión en Mi Oficina.

2. Ir ao apartado Perfil. Atoparalo na parte superior dereita da páxina ou dende o menú lateral.

3. Chegado a este punto, verás na parte esquerda varias funcionalidades, entre elas Mi Tarjeta Más Cerca.

4. Só terás que facer clic e poderás acceder a ela.

Ademais, podes ver os teus movementos de tarxeta máis preto no apartado de tarxetas na páxina de ferramentas.

Como podo ver os meus Xustificantes de Pagamento?

Poderás consultar os teus Xustificantes de Pagamento en tres pasos:

1. Acceder a Facturas, consumos e pagamentos a través do menú lateral.

2. Premer no botón de Xustificantes de Pagamento.

3. Completar os campos solicitados e darlle a consultar.

Onde podo realizar os meus envíos?

Para realizar un envío:

1. Terás que dirixirte a “Enviar”. Poderás acceder a través do botón que se atopa na home ou dende o menú lateral, premendo en “envíos”, “enviar”.

2. Seleccionar o envío que máis se adapte ás túas necesidades, tanto no ámbito nacional como internacional.

3. Seguir os pasos completando cada un dos datos solicitados ata completar o pagamento.

4. Se tes un contrato con Correos poderás acceder a funcionalidades e produtos exclusivos.

Necesita axuda?

Solicita máis información

Solicita máis información completando o formulario desta ligazón.

Nas nosas oficinas

Se desexas atención presencial, achégate a unha das nosas oficinas.

915 197 197

De luns a venres de 8:00 a 20:00 e sábados de 9:00 a 13:00. 

Guías e axuda

Páxina de soporte para resolver dúbidas.