Carta Certificada

Abans de fer la tramesa 

La Carta Certificada serà la millor opció per enviar documents importants o que incloguin dades personals.

  • Màxima seguretat: sabem que les teves trameses són el més important i, per això, hem dissenyat un sistema d’identificació a través d’un codi de barres únic per a cada carta certificada.
  • Amb garanties: en el moment del lliurament, el destinatari haurà de signar abans de recollir la tramesa. Si no la hi podem lliurar, deixarem un avís a la seva bústia perquè pugui anar-la a recollir a l’oficina de més a la vora en un termini de 15 dies.
  • Per la teva tranquil·litat: podràs seguir la comanda des del nostre localitzador de trameses gratuïtament.
  •  Adaptat a les teves necessitats: la tramesa certificada està disponible per a trameses nacionals i internacionals, tant online com des de les nostres oficines.

Prova l’opció de Carta Certificada urgente perquè el lliurament sigui encara més ràpid i arribi en temps rècord.

Tu tries l’embalatge perfecte. Posem a la teva disposició les mides següents:

Com a màxim:

  • Sobre o caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 90 cm, sense que la dimensió més gran superi els 60 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 104 cm, sense que cap superi els 90 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9 cm
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap dimensió sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.

Important! Recorda que cap Carta Certificada no pot superar els 2 kg.

A hores d’ara, la teva tramesa està gairebé a punt, només falta que ens diguis on vols que la portem:

  • És important que les teves dades i les del destinatari siguin clares i visibles a l’embalatge.
  • Si la tramesa és nacional, podràs llegir “CERTIFICADO” a l’etiqueta que s’ha de situar a la cantonada superior esquerra de l’anvers del paquet.
  • Si la tramesa és internacional, apareixerà “RECOMMANDÉ / CERTIFICADO” i “PRIORITARIO / PRIORITY” a l’etiqueta que s’ha de situar al mateix costat. Pots generar aquesta etiqueta i fer el pagament aquí mateix.

Necessites saber res més? Aquí tens més informació sobre la Carta Certificada 

Durant la tramesa

Posa un nom a la teva tramesa dins de Mi Oficina.
Introdueix les teves dades com a remitent
Introdueix les dades dels destinataris de la tramesa
Revisa la comanda i accepta’n les condicions
Fes el pagament de la tramesa.

Dins de Mi Oficina podràs gestionar la tramesa de tots els teus paquets, cartes o documents. T’ho posem fàcil i t’expliquem tots els detalls que cal tenir en compte abans de fer qualsevol tramesa.

Per començar, podràs posar un nom a la teva tramesa, per recordar-la més bé i veure-la amb facilitat des de l’apartat “El Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que hagis introduït el nom de la teva tramesa, a continuació ens hauràs d’indicar a quina província ens la lliuraràs.

El pas següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques de la tramesa. Podràs emplenar les dades des de zero, important un document amb destinataris definits o triant el destinatari de trameses anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb Mi Oficina és que la gestió de les trameses et resulti més fàcil i ràpida.  Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.

Mantenim els destinataris sempre informats de les teves trameses! Per poder-ho fer, ens has de facilitar la seva adreça electrònica o el número de telèfon. També caldrà que ens expliquis amb detall què conté la tramesa, si és o no una mercaderia, si inclou factura, certificats o llicències, quin és el seu valor i què vols que fem amb la tramesa en cas que no la puguem lliurar.

Tu tries la cobertura total de les teves trameses. Per això, podràs sol·licitar els serveis addicionals següents perquè la teva tramesa sigui encara més completa:

  • Valor declarat: Aplicable a cada tramesa, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia.
  • Reemborsaments: Rep el cobrament de les trameses de manera més segura, senzilla i fiable. Et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix a la tramesa.
  • Avís de rebuda: confirmarem el lliurament per escrit perquè quedi constància de quan i qui va rebre el teu paquet.
  • Prueba de Entrega Electrónica (PEE): un justificant digital del lliurament certificat.

Quan hagis completat les característiques de la tramesa, podràs exportar totes les dades a un fitxer o a la teva adreça electrònica per utilitzar-les en trameses futures i que el procés sigui encara més còmode. Recorda’t de marcar el destinatari a la llista de trameses.

Una vegada que acabis el procés, es generarà un resum final, en el qual podràs revisar totes les dades que ens has proporcionat, com són la informació del destinatari, o consultar el preu total de les teves trameses. En aquest pas també podràs modificar les dades de l’emissor, i aplicar-les a un paquet concret o a tot un conjunt de trameses. Finalment podràs veure els costos de cada tramesa i els serveis addicionals que hagis triat.

Posteriorment, per acabar el procés, hauràs d’acceptar les condicions d’ús comercial de les dades que ens hagis donat.

Atenció! Encara que no és habitual en aquesta mena de serveis, de vegades trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost de la tramesa. Els hauràs d’introduir abans del pagament.

Si vols aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.

Atenció! Encara que no és habitual en aquesta mena de serveis, de vegades trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost de la tramesa. Els hauràs d’introduir abans del pagament.

Si vols aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.

Quant als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:

  • Pagament amb targeta de crèdit/dèbit. Si tries aquesta opció, et redirigirem al túnel de pagament segur amb l’entitat bancària.
  • Pagament amb PayPal. Podràs pagar amb qualsevol dels mètodes associats a PayPal de manera ràpida i segura.

Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem la tramesa amb les condicions que s’estableixen en aquest.

En cas que hagis triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la factura durant el pagament.

Quan hagis acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmis les dades de referència de la tramesa, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Per rebre aquesta informació, pots triar entre les tres opcions següents

  • Imprimeix una versió del resum de la compra.
  • Facilita’ns una adreça electrònica per rebre les dades a la safata d’entrada o podem enviar-l’hi a una altra persona, si ho prefereixis.
  • Rep un arxiu de text que inclou tots els detalls de la compra.

Després de fer la tramesa

Des de Correos volem ajudar-te, fins i tot quan ja hagis fet la tramesa.

Cita prèvia
Localitza oficines, bústies i Citypaq
Formulari d’oficines
Localitza la tramesa