Carta Certificada Urgente

Abans de fer la tramesa 

La carta certificada és la millor opció per enviar documents importants o que incloguin dades personals quan vols que arribin gairebé tan de pressa com la velocitat de la llum

  • Màxima seguretat: les teves trameses són tan importants per a nosaltres com per a tu. Per això, hem dissenyat un sistema de localització a través d’un codi de barres únic per a cada carta certificada.
  • Amb garanties: en el moment del lliurament, el destinatari haurà de signar abans de recollir la tramesa. Si no la hi podem lliurar, deixarem un avís a la seva bústia perquè pugui anar-la a recollir a l’oficina de més a la vora en un termini de 15 dies.
  • Per la teva tranquil·litat: podràs seguir la comanda des del nostre localitzador de trameses gratuïtament.
  • Adaptat a les teves necessitats: la tramesa certificada està disponible per a trameses nacionals i internacionals, tant en línia com des de les nostres oficines.

Tu tries l’embalatge perfecte. Posem a la teva disposició les mides següents:

Com a màxim:

  • Sobre o caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 90 cm, sense que la dimensió més gran superi els 60 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 104 cm, sense que cap superi els 90 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9 cm
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap dimensió sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.

Important! Recorda que cap Carta Certificada no pot superar els 2 kg.

A hores d’ara, la teva tramesa està gairebé a punt, només falta que ens diguis on vols que la portem: 

  • És important que les teves dades i les del destinatari siguin clares i visibles a l’embalatge.
  • Si la tramesa és nacional, podràs llegir “CERTIFICADO” a l’etiqueta que s’ha de situar a la cantonada superior esquerra de l’anvers del paquet.
  • Si la tramesa és internacional, apareixerà “RECOMMANDÉ / CERTIFICADO” i “PRIORITARIO / PRIORITY” a l’etiqueta que s’ha de situar al mateix costat. Pots generar aquesta etiqueta i fer el pagament aquí mateix.

Durant la tramesa

Posa un nom a la teva tramesa dins de Mi Oficina.
Introdueix les teves dades com a remitent
Introdueix les dades dels destinataris de la tramesa
Revisa la comanda i accepta’n les condicions
Fes el pagament de la tramesa.

Dins de Mi Oficina podràs gestionar la tramesa de tots els teus paquets, cartes o documents. T’ho posem fàcil i t’expliquem tots els detalls que cal tenir en compte abans de fer qualsevol tramesa.

Per començar, podràs posar un nom a la teva tramesa, per recordar-la més bé i veure-la amb facilitat des de l’apartat “El Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que hagis introduït el nom de la tramesa, hauràs de triar com vols preparar el burofax i especificar-ne el contingut. Per preparar-lo, pots adjuntar un document que ja tinguis a punt o bé redactar-lo llavors en línia. Si tries aquesta última opció, no t’oblidis de clicar “Visualitza” perquè puguem continuar amb la tramesa.

El pas següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques de la tramesa. Podràs emplenar les dades des de zero, important un document amb destinataris definits o triant el destinatari de trameses anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb Mi Oficina és que la gestió de les teves trameses sigui més fàcil i ràpida.  Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.

Una vegada que arribis fins aquí i si decideixes escriure el Burofax directament a Tu Oficina, podràs editar-ne el format i utilitzar diferents tipus de dissenys que s’ajustin a les necessitats de la teva comunicació. Podràs fer servir una gamma de fonts i etiquetes que substituiran les dades proporcionades en el pas anterior quan visualitzis el contingut.

Tu tries la cobertura total de les teves trameses. Per això, podràs sol·licitar els serveis addicionals següents perquè la teva tramesa sigui encara més completa:

  • Justificant de Recepció: Et confirmem per escrit el lliurament del teu document telegràfic, perquè quedi constància tant de la persona que l’ha rebut com la data i l’hora de la recollida
  • Còpia Certificada: Com a remitent, queda’t una còpia autentificada de la teva comunicació enviada per Burofax o Telegrama. Podeu sol·licitar aquest servei en el moment de la imposició de la tramesa o posteriorment. Amb validesa legal davant tercers.
  • Custòdia de 60 i 120 mesos: Sol·licita que guardem el teu enviament durant més temps, des de 60 a 120 mesos, per si durant aquest termini necessites demanar-nos una certificació de contingut
  • Prueba de Entrega Electrónica (PEE): Justificant digital del lliurament certificat.

Quan hagis completat les característiques de la tramesa, podràs exportar totes les dades a un fitxer o a la teva adreça electrònica per utilitzar-les en trameses futures i que el procés sigui encara més còmode. Recorda’t de marcar el destinatari a la llista de trameses. No te n’oblidis! Si has importat un fitxer amb uns quants destinataris, cada burofax només podrà contenir un d’aquests destinataris, ja que es tractarà d’una notificació personal.

Quan acabis tot el procés, es generarà un resum final en el qual podràs revisar les dades que ens has proporcionat. En aquest pas podràs modificar qualsevol de les dades que hagis introduït.

Si necessites aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.

Atenció! Encara que no és habitual en aquesta mena de serveis, de vegades trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost de la tramesa. Els hauràs d’introduir abans del pagament.

Si vols aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.

Quant als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:

  • Pagament amb targeta de crèdit/dèbit. Si tries aquesta opció, et redirigirem al túnel de pagament segur amb l’entitat bancària.
  • Pagament amb PayPal. Podràs pagar amb qualsevol dels mètodes associats a PayPal de manera ràpida i segura.

Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem la tramesa amb les condicions que s’estableixen en aquest.

En cas que hagis triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la factura durant el pagament.

Quan hagis acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmis les dades de referència de la tramesa, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Per rebre aquesta informació, pots triar entre les tres opcions següents

  • Imprimeix una versió del resum de la compra.
  • Facilita’ns una adreça electrònica per rebre les dades a la safata d’entrada o podem enviar-l’hi a una altra persona, si ho prefereixis.
  • Rep un arxiu de text que inclou tots els detalls de la compra.

Després de fer la tramesa

Des de Correos volem ajudar-te, fins i tot quan ja hagis fet la tramesa.

Cita prèvia
Localitza oficines, bústies i Citypaq
Formulari d’oficines
Localitza la tramesa