Carta digital
Abans de fer la tramesa
La Carta Digital és la teva solució per lliurar comunicacions a una o unes quantes persones des del teclat de l’ordinador.
Amb la Carta Digital podràs gestionar les trameses en qualsevol moment i siguis on siguis:
La teva carta digital no té límits. Tu tries si l’envies de manera ordinària o certificada i si la destinació és nacional o internacional.
A més, en les trameses nacionals de carta certificada podràs afegir-hi el servei de Prueba de Entrega Electrónica (PEE), per rebre una notificació digital que la carta ha estat lliurada.
Durant el procés, també podràs decidir si vols que la carta s’imprimeixi en blanc i negre o en color.
Alerta! En pujar el document, revisa que compleixi aquests requisits:
Format: Adobe Acrobat (PDF). Comprova que no està protegit i que no porta cap signatura digital.
A més, si la carta inclou un logotip:
O una signatura:
No t’amoïnis, si la teva carta no compleix algun d’aquests detalls et sortirà un avís perquè ho puguis modificar i avançar en el procés.
Vols saber com serà el procés d’impressió de la teva carta?
Sempre la imprimim en paper blanc de mida DIN-A4 i gramatge de 80 g. La qualitat d’impressió és de 1200 ppp per als enviaments en color i de 300 ppp per als enviaments en blanc i negre. Fem la impressió a una sola cara per full.
Una vegada que el procés d’impressió s’hagi acabat, introduirem la carta en un sobre blanc amb doble finestra (remitent i destinatari). La mida del sobre dependrà del nombre de pàgines que tingui la tramesa:
Necessites saber res més? Consulta tota la informació sobre la Carta Digital
Dins de Mi Oficina podràs gestionar la tramesa de tots els teus paquets, cartes o documents. T’ho posem fàcil i t’expliquem tots els detalls que cal tenir en compte abans de fer qualsevol tramesa.
Per començar, podràs posar un nom a la teva tramesa, per recordar-la més bé i veure-la amb facilitat des de l’apartat “El Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que hagis introduït el nom de la tramesa, hauràs de triar com vols preparar el burofax i especificar-ne el contingut. Per preparar-lo, pots adjuntar un document que ja tinguis a punt o bé redactar-lo llavors en línia. Si tries aquesta última opció, no t’oblidis de clicar “Visualitza” perquè puguem continuar amb la tramesa.
El pas següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques de la tramesa. Podràs emplenar les dades des de zero, important un document amb destinataris definits o triant el destinatari de trameses anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb Mi Oficina és que la gestió de les teves trameses sigui més fàcil i ràpida. Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.
Una vegada que arribis fins aquí i si decideixes escriure el Burofax directament a Tu Oficina, podràs editar-ne el format i utilitzar diferents tipus de dissenys que s’ajustin a les necessitats de la teva comunicació. Podràs fer servir una gamma de fonts i etiquetes que substituiran les dades proporcionades en el pas anterior quan visualitzis el contingut.
Tu tries la cobertura total de les teves trameses. Per això, podràs sol·licitar els serveis addicionals següents perquè la teva tramesa sigui encara més completa:
Quan hagis completat les característiques de la tramesa, podràs exportar totes les dades a un fitxer o a la teva adreça electrònica per utilitzar-les en trameses futures i que el procés sigui encara més còmode. Recorda’t de marcar el destinatari a la llista de trameses. No te n’oblidis! Si has importat un fitxer amb uns quants destinataris, cada burofax només podrà contenir un d’aquests destinataris, ja que es tractarà d’una notificació personal.
Quan acabis tot el procés, es generarà un resum final en el qual podràs revisar les dades que ens has proporcionat. En aquest pas podràs modificar qualsevol de les dades que hagis introduït.
Si necessites aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.
Atenció! Encara que no és habitual en aquesta mena de serveis, de vegades trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost de la tramesa. Els hauràs d’introduir abans del pagament.
Si vols aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.
Quant als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:
Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem la tramesa amb les condicions que s’estableixen en aquest.
En cas que hagis triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la factura durant el pagament.
Quan hagis acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmis les dades de referència de la tramesa, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Per rebre aquesta informació, pots triar entre les tres opcions següents