Postal digital
Abans de fer la tramesa
Vols enviar una postal de la manera més moderna possible? Amb el Servei de Postal Digital pots gaudir de totes les característiques d’una postal tradicional, però ara amb la comoditat i immediatesa d’internet. Commemora les dates destacades que més t’importen amb una tramesa única i àgil. Arribarà a la destinació en un termini de 2 a 4 dies.
Imatge personalitzable:
Important! Seleccionem una mida per defecte perquè la resolució de la imatge sigui de 150 píxels per polzada (ppp). Decidim aquestes característiques perquè la teva imatge tingui una bona impressió. Si augmentes la mida, la qualitat es pot reduir.
Tu tries l’embalatge perfecte! Tenim una gran varietat de productes que s’adapten a les teves necessitats, tant a la botiga en línia com a les nostres oficines. Però, si ho prefereixes, pots emprar l’opció de trameses normalitzades. Amb aquesta modalitat pots simplificar costos i agilitar encara més el procés.
Aquestes opcions són:
Recorda! Les teves dades i les del destinatari han d’estar en un lloc visible sobre l’embalatge.
Si vols agilitar encara més el tràmit, pots generar l’etiqueta de tramesa i el pagament des de l’ordinador o el mòbil.
Les cartes amb contingut comercial destinades a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla han de portar l’imprès DA 1 emplenat.
Terminis de lliurament: a Correos, volem que la teva tramesa arribi com més aviat millor, per això intentem que els temps d’espera siguin el més curts possibles:
● Nacional: lliurament del 93% de les trameses en 3 dies naturals.
● Internacional: segons el país de destinació.
Més informació sobre La Postal Digital
Dins de Mi Oficina podràs gestionar la tramesa de tots els teus paquets, cartes o documents. T’ho posem fàcil i t’expliquem tots els detalls que cal tenir en compte abans de fer qualsevol tramesa.
Per començar, podràs posar un nom a la teva tramesa, per recordar-la més bé i veure-la amb facilitat des de l’apartat “El Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que hagis introduït el nom de la tramesa, hauràs de triar com vols preparar el burofax i especificar-ne el contingut. Per preparar-lo, pots adjuntar un document que ja tinguis a punt o bé redactar-lo llavors en línia. Si tries aquesta última opció, no t’oblidis de clicar “Visualitza” perquè puguem continuar amb la tramesa.
El pas següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques de la tramesa. Podràs emplenar les dades des de zero, important un document amb destinataris definits o triant el destinatari de trameses anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb Mi Oficina és que la gestió de les teves trameses sigui més fàcil i ràpida. Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.
Una vegada que arribis fins aquí i si decideixes escriure el Burofax directament a Tu Oficina, podràs editar-ne el format i utilitzar diferents tipus de dissenys que s’ajustin a les necessitats de la teva comunicació. Podràs fer servir una gamma de fonts i etiquetes que substituiran les dades proporcionades en el pas anterior quan visualitzis el contingut.
Tu tries la cobertura total de les teves trameses. Per això, podràs sol·licitar els serveis addicionals següents perquè la teva tramesa sigui encara més completa:
Quan hagis completat les característiques de la tramesa, podràs exportar totes les dades a un fitxer o a la teva adreça electrònica per utilitzar-les en trameses futures i que el procés sigui encara més còmode. Recorda’t de marcar el destinatari a la llista de trameses. No te n’oblidis! Si has importat un fitxer amb uns quants destinataris, cada burofax només podrà contenir un d’aquests destinataris, ja que es tractarà d’una notificació personal.
Quan acabis tot el procés, es generarà un resum final en el qual podràs revisar les dades que ens has proporcionat. En aquest pas podràs modificar qualsevol de les dades que hagis introduït.
Si necessites aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.
Atenció! Encara que no és habitual en aquesta mena de serveis, de vegades trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost de la tramesa. Els hauràs d’introduir abans del pagament.
Si vols aturar el procés de tramesa i continuar-lo en un altre moment, no passa res. Fes clic a “Acaba-ho més tard” per desar totes les dades de la tramesa i acabar-la quan puguis.
Quant als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:
Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem la tramesa amb les condicions que s’estableixen en aquest.
En cas que hagis triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la factura durant el pagament.
Quan hagis acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmis les dades de referència de la tramesa, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Per rebre aquesta informació, pots triar entre les tres opcions següents