Carta Digital
Antes de realizar o teu envío
A Carta Digital é a túa solución para entregar comunicacións a unha ou varias persoas dende o teclado do teu ordenador.
Coa Carta Digital poderás xestionar os teus envíos en calquera momento e sen importar onde esteas:
A túa carta dixital non ten límites. Ti elixes se a envías de forma ordinaria ou certificada e se o destino é nacional ou internacional.
Ademais, nos teus envíos nacionais de carta certificada poderás engadir o servizo de Proba de Entrega Electrónica (PEE) para recibir unha notificación dixital de que a túa carta foi entregada.
Durante o proceso, tamén poderás decidir se queres que a túa carta se imprima en branco e negro ou en cor.
Coidado! Ao subir o teu documento, revisa que cumpra estes requisitos:
Formato: Adobe Acrobat (PDF). Comproba que non está protexido e que non leva ningunha sinatura dixital.
Ademais, se a túa carta inclúe un Logo:
Ou unha Sinatura:
Non te preocupes, se a túa carta non cumpre algún destes detalles aparecerache un aviso para que o poidas modificar e avanzar no proceso.
Queres saber como será o proceso de impresión da túa carta?
Sempre a imprimimos en papel branco de tamaño DIN-A4 e gramaxe de 80 g. A calidade de impresión é de 1200 ppp para os envíos en cor e de 300 ppp para os envíos en branco e negro. Realizamos a impresión a unha soa cara por folla.
Unha vez o proceso de impresión estea finalizado, introduciremos a túa carta nun sobre branco con dobre ventá (remitente e destinatario). O tamaño do sobre dependerá do número de páxinas que teña o envío:
Precisa saber algo máis? Consulta toda a información sobre a Carta Digital
Dentro de Mi Oficina poderás xestionar o envío de todos os teus paquetes, cartas ou documentos. Poñémoscho doado e explicámosche todos os detalles a ter en conta antes de calquera envío.
Para comezar, poderás darlle un nome ao teu envío, para lembralo mellor e velo con facilidade dende o apartado “a Miña Conta”. Moi importante! Lembra que debes completar todos os datos obrigatorios para poder avanzar no proceso. Unha vez que o nome do teu envío estea listo, deberás elixir como queres preparar o teu burofax e especificar o seu contido. Para preparalo, podes achegar un documento que xa tiveses listo ou ben redactalo no momento de forma online. Se elixes esta última opción, non esquezas facer clic en “Visualizar” para que poidamos proceder co envío.
O seguinte será completar a información sobre o destinatario e as características do teu envío. Poderás completalo dende cero, importando un documento con destinatarios definidos ou, elixindo o destinatario de envíos anteriores. Os destinatarios definidos son aqueles contactos habituais que podes rexistrar na plataforma. O noso obxectivo con Mi Oficina é que a xestión dos teus envíos sexa máis doada e rápida. Tes dúbidas? Descubre como importar un ficheiro ou recuperar destinatarios.
Unha vez que chegues ata aquí e se decides escribir o teu Burofax directamente en Tu Oficina, poderás editar o formato e utilizar diferentes tipos de deseños que se axusten ás necesidades da túa comunicación. Poderás utilizar distintas fontes e diferentes etiquetas que substituirán os datos proporcionados no paso anterior cando visualices o contido.
Ti elixes a cobertura total dos teus envíos. Por iso, poderás solicitar os seguintes servizos adicionais para que o teu envío sexa aínda máis completo:
Cando completes as características do teu envío, poderás exportar todos os datos a un ficheiro ou ao teu email para usalo en futuros envíos e que o proceso sexa aínda máis cómodo. Lembra sinalar o destinatario na lista de envíos. Non o esquezas! Se importaches un ficheiro con varios destinatarios, cada burofax só poderá conter un deses destinatarios xa que se tratará dunha notificación persoal.
Cando remates todo o proceso xerarase un resumo final no que poderás revisar todos os datos que nos proporcionaches. Neste paso poderás modificar calquera dos datos que tiveses introducido.
Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema. Fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.
Atención! Aínda que non é habitual neste tipo de servizos, nalgunhas ocasións encontrarás códigos promocionais para rebaixar o custo do teu envío. Deberás introducilos antes do pagamento.
Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema, fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.
En canto aos métodos de pagamento que verás a continuación, son comúns a todos os usuarios:
Se xa estás rexistrado en Correos e es un cliente con contrato, poderás engadir o pagamento a un contrato, de maneira que facturaremos o envío coas condicións establecidas neste.
En caso de que elixises pagar con tarxeta ou PayPal, poderás pedir a túa factura durante o pagamento.
Unha vez remates o proceso de pagamento levaráseche a un último paso para que confirmes os datos de referencia do envío, o seu localizador e os destinatarios aos que se envía. Ti elixes entre estas tres opcións como recibir esta información