Paq Premium Internacional
Antes de realizar o teu envío
Os teus paquetes internacionais só están a un paso de chegar ao seu destino grazas ao paq estándar internacional. Presentámosche todas as súas características.
Ti elixes a embalaxe perfecta! Temos unha gran variedade de produtos que se adaptan ás túas necesidades, tanto na nosa tenda online coma nas nosas oficinas de Correos.
Só precisamos que o tamaño se adapte a estas medidas:
Como máximo:
Como mínimo:
Se queres enviar algo máis pequeno, non te preocupes, só terás que engadirlle unha etiqueta de 10 x 7 cm na que apareza o enderezo e o franqueo.
Importante! Lembra que ningún paquete supere os 30 Kg de peso real.
Non te preocupes polo peso volumétrico, nós encargámonos por ti.
Xa só queda que nos digas onde queres que o levemos:
É importante que os teus datos e os do destinatario estean nun lugar visible sobre a embalaxe.
Lembra que podes xerar a etiqueta e pagar o envío instantaneamente.
E o ámbito ao que pertence o país de destino:
Importante! Lembra que estes envíos non se poden dirixir nin a Apartados Postais nin a Lista de Correos.
Que é o peso volumétrico? (Introducir ligazón ao peso volumétrico)
Consellos para unha boa embalaxe
Precisas embalaxe? Cómpraa na nosa Tenda Online
Coñece máis sobre o Paq Standard Internacional
Dentro de Mi Oficina poderás xestionar o envío de todos os teus paquetes, cartas ou documentos. Poñémoscho doado e explicámosche todos os detalles a ter en conta antes de calquera envío.
Para comezar, poderás darlle un nome ao teu envío, para lembralo mellor e velo con facilidade dende o apartado “a Miña Conta”. Moi importante! Lembra que debes completar todos os datos obrigatorios para poder avanzar no proceso. Unha vez que o nome do teu envío estea listo, deberás elixir como queres preparar o teu burofax e especificar o seu contido. Para preparalo, podes achegar un documento que xa tiveses listo ou ben redactalo no momento de forma online. Se elixes esta última opción, non esquezas facer clic en “Visualizar” para que poidamos proceder co envío.
O seguinte será completar a información sobre o destinatario e as características do teu envío. Poderás completalo dende cero, importando un documento con destinatarios definidos ou, elixindo o destinatario de envíos anteriores. Os destinatarios definidos son aqueles contactos habituais que podes rexistrar na plataforma. O noso obxectivo con Mi Oficina é que a xestión dos teus envíos sexa máis doada e rápida. Tes dúbidas? Descubre como importar un ficheiro ou recuperar destinatarios.
Unha vez que chegues ata aquí e se decides escribir o teu Burofax directamente en Tu Oficina, poderás editar o formato e utilizar diferentes tipos de deseños que se axusten ás necesidades da túa comunicación. Poderás utilizar distintas fontes e diferentes etiquetas que substituirán os datos proporcionados no paso anterior cando visualices o contido.
Ti elixes a cobertura total dos teus envíos. Por iso, poderás solicitar os seguintes servizos adicionais para que o teu envío sexa aínda máis completo:
Cando completes as características do teu envío, poderás exportar todos os datos a un ficheiro ou ao teu email para usalo en futuros envíos e que o proceso sexa aínda máis cómodo. Lembra sinalar o destinatario na lista de envíos. Non o esquezas! Se importaches un ficheiro con varios destinatarios, cada burofax só poderá conter un deses destinatarios xa que se tratará dunha notificación persoal.
Cando remates todo o proceso xerarase un resumo final no que poderás revisar todos os datos que nos proporcionaches. Neste paso poderás modificar calquera dos datos que tiveses introducido.
Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema. Fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.
Atención! Aínda que non é habitual neste tipo de servizos, nalgunhas ocasións encontrarás códigos promocionais para rebaixar o custo do teu envío. Deberás introducilos antes do pagamento.
Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema, fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.
En canto aos métodos de pagamento que verás a continuación, son comúns a todos os usuarios:
Se xa estás rexistrado en Correos e es un cliente con contrato, poderás engadir o pagamento a un contrato, de maneira que facturaremos o envío coas condicións establecidas neste.
En caso de que elixises pagar con tarxeta ou PayPal, poderás pedir a túa factura durante o pagamento.
Unha vez remates o proceso de pagamento levaráseche a un último paso para que confirmes os datos de referencia do envío, o seu localizador e os destinatarios aos que se envía. Ti elixes entre estas tres opcións como recibir esta información