Postal Dixital
Antes de realizar o teu envío
Queres enviar unha postal do xeito máis moderno posible? Co Servizo de Postal Digital poderás gozar de todas as características dunha postal tradicional, pero agora coa comodidade e inmediatez de Internet. Conmemora esas datas destacadas que máis che importan cun envío único e áxil. Chegará ao seu destino nun prazo de 2 a 4 días.
Imaxe Personalizable:
Importante! Seleccionamos un tamaño por defecto para que a resolución da imaxe sexa de 150 píxeles por polgada (ppp). Eliximos estas características para que a túa imaxe teña unha boa impresión. Se aumentas o tamaño, a calidade pode reducirse.
Ti elixes a embalaxe perfecta! Temos unha gran variedade de produtos que se adaptan ás túas necesidades, tanto na nosa tenda online coma nas nosas oficinas. Pero, se o prefires, podes utilizar a nosa opción de envíos normalizados. Con esta modalidade podes simplificar custos e axilizar aínda máis o proceso.
Estas opcións son:
Lembra! Os teus datos e os do destinatario deben estar nun lugar visible sobre a embalaxe.
Se queres axilizar aínda máis o trámite, podes xerar a etiqueta de envío e o pagamento dende o teu ordenador ou móbil.
As cartas con contido comercial destinadas a Andorra, Canarias, Ceuta e Melilla levarán o impreso DA 1 cuberto.
Prazos de entrega: en Correos, queremos que o teu envío chegue canto antes, por iso intentamos que os tempos de espera sexan o máis baixos posibles:
● Nacional: entrega do 93 % dos envíos en 3 días naturais.
● Internacional: segundo país de destino.
Coñece máis sobre a Postal Digital
Dentro de Mi Oficina poderás xestionar o envío de todos os teus paquetes, cartas ou documentos. Poñémoscho doado e explicámosche todos os detalles a ter en conta antes de calquera envío.
Para comezar, poderás darlle un nome ao teu envío, para lembralo mellor e velo con facilidade dende o apartado “a Miña Conta”. Moi importante! Lembra que debes completar todos os datos obrigatorios para poder avanzar no proceso. Unha vez que o nome do teu envío estea listo, deberás elixir como queres preparar o teu burofax e especificar o seu contido. Para preparalo, podes achegar un documento que xa tiveses listo ou ben redactalo no momento de forma online. Se elixes esta última opción, non esquezas facer clic en “Visualizar” para que poidamos proceder co envío.
O seguinte será completar a información sobre o destinatario e as características do teu envío. Poderás completalo dende cero, importando un documento con destinatarios definidos ou, elixindo o destinatario de envíos anteriores. Os destinatarios definidos son aqueles contactos habituais que podes rexistrar na plataforma. O noso obxectivo con Mi Oficina é que a xestión dos teus envíos sexa máis doada e rápida. Tes dúbidas? Descubre como importar un ficheiro ou recuperar destinatarios.
Unha vez que chegues ata aquí e se decides escribir o teu Burofax directamente en Tu Oficina, poderás editar o formato e utilizar diferentes tipos de deseños que se axusten ás necesidades da túa comunicación. Poderás utilizar distintas fontes e diferentes etiquetas que substituirán os datos proporcionados no paso anterior cando visualices o contido.
Ti elixes a cobertura total dos teus envíos. Por iso, poderás solicitar os seguintes servizos adicionais para que o teu envío sexa aínda máis completo:
Cando completes as características do teu envío, poderás exportar todos os datos a un ficheiro ou ao teu email para usalo en futuros envíos e que o proceso sexa aínda máis cómodo. Lembra sinalar o destinatario na lista de envíos. Non o esquezas! Se importaches un ficheiro con varios destinatarios, cada burofax só poderá conter un deses destinatarios xa que se tratará dunha notificación persoal.
Cando remates todo o proceso xerarase un resumo final no que poderás revisar todos os datos que nos proporcionaches. Neste paso poderás modificar calquera dos datos que tiveses introducido.
Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema. Fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.
Atención! Aínda que non é habitual neste tipo de servizos, nalgunhas ocasións encontrarás códigos promocionais para rebaixar o custo do teu envío. Deberás introducilos antes do pagamento.
Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema, fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.
En canto aos métodos de pagamento que verás a continuación, son comúns a todos os usuarios:
Se xa estás rexistrado en Correos e es un cliente con contrato, poderás engadir o pagamento a un contrato, de maneira que facturaremos o envío coas condicións establecidas neste.
En caso de que elixises pagar con tarxeta ou PayPal, poderás pedir a túa factura durante o pagamento.
Unha vez remates o proceso de pagamento levaráseche a un último paso para que confirmes os datos de referencia do envío, o seu localizador e os destinatarios aos que se envía. Ti elixes entre estas tres opcións como recibir esta información