Postal Dixital

Antes de realizar o teu envío 

Queres enviar unha postal do xeito máis moderno posible? Co Servizo de Postal Digital poderás gozar de todas as características dunha postal tradicional, pero agora coa comodidade e inmediatez de Internet. Conmemora esas datas destacadas que máis che importan cun envío único e áxil. Chegará ao seu destino nun prazo de 2 a 4 días. 

  • Prepara a túa postal: podes enviarnos o contido da túa postal xa redactado. Só debes asegurarte de que o arquivo estea en formato PDF ou Word.
  • Engade os destinatarios: podes completar os seus datos de xeito manual na web, cargar un documento coa información ou reutilizar destinatarios de envíos anteriores.
  • Selecciona o tipo de envío: ti elixes, ordinario ou certificado.
  • Elixe o tipo de impresión: podes decidir se queres que o imprimamos en branco e negro ou a cor.
  • Realiza o pagamento: unha vez remates, só terás que realizar o teu pagamento con tarxeta de crédito e nós encargarémonos de que a túa postal chegue ao seu destinatario.

Imaxe Personalizable:

  • Formato: GIF, JGP, JPEG e PJPEG.
  • Tamaño máximo: 1 MB.
  • Resolución: 300 ppp.

Importante! Seleccionamos un tamaño por defecto para que a resolución da imaxe sexa de 150 píxeles por polgada (ppp). Eliximos estas características para que a túa imaxe teña unha boa impresión. Se aumentas o tamaño, a calidade pode reducirse.

Ti elixes a embalaxe perfecta! Temos unha gran variedade de produtos que se adaptan ás túas necesidades, tanto na nosa tenda online coma nas nosas oficinas. Pero, se o prefires, podes utilizar a nosa opción de envíos normalizados. Con esta modalidade podes simplificar custos e axilizar aínda máis o proceso.

Estas opcións son:

  • Formato rectangular: en sobre ou forma de tarxeta.
  • Cor do sobre: branca ou cores claras (agás azul).
  • Formato de letra: altura entre 2 e 8 mm, de fontes comerciais, espesor normal e cor escura. Evitar superposición ou contacto entre os caracteres, fontes artísticas, a cursiva ou os subliñados, espesores moi finos ou moi grosos e as tintas fluorescentes.
  • Dimensións: mínimas de 14 x 9 cm e máximas de 23,5 x 12 cm. O espesor non pode superar os 5 mm.
  • Peso: 20 g máximo. 

 

Lembra! Os teus datos e os do destinatario deben estar nun lugar visible sobre a embalaxe. 

Se queres axilizar aínda máis o trámite, podes xerar a etiqueta de envío e o pagamento dende o teu ordenador ou móbil.

As cartas con contido comercial destinadas a Andorra, Canarias, Ceuta e Melilla levarán o impreso DA 1 cuberto.

Prazos de entrega: en Correos, queremos que o teu envío chegue canto antes, por iso intentamos que os tempos de espera sexan o máis baixos posibles:

● Nacional: entrega do 93 % dos envíos en 3 días naturais.

● Internacional: segundo país de destino.

 

Coñece máis sobre a Postal Digital

Durante o teu envío

Dálle nome ao teu envío dentro de “Mi Oficina.
Introduce os teus datos como remitente
Introduce os datos dos destinatarios do teu envío
Revisa o pedido e acepta as condicións
Realiza o pagamento do teu envío.

Dentro de Mi Oficina poderás xestionar o envío de todos os teus paquetes, cartas ou documentos. Poñémoscho doado e explicámosche todos os detalles a ter en conta antes de calquera envío.

Para comezar, poderás darlle un nome ao teu envío, para lembralo mellor e velo con facilidade dende o apartado “a Miña Conta”. Moi importante! Lembra que debes completar todos os datos obrigatorios para poder avanzar no proceso. Unha vez que o nome do teu envío estea listo, deberás elixir como queres preparar o teu burofax e especificar o seu contido. Para preparalo, podes achegar un documento que xa tiveses listo ou ben redactalo no momento de forma online. Se elixes esta última opción, non esquezas facer clic en “Visualizar” para que poidamos proceder co envío.

O seguinte será completar a información sobre o destinatario e as características do teu envío. Poderás completalo dende cero, importando un documento con destinatarios definidos ou, elixindo o destinatario de envíos anteriores. Os destinatarios definidos son aqueles contactos habituais que podes rexistrar na plataforma. O noso obxectivo con Mi Oficina é que a xestión dos teus envíos sexa máis doada e rápida.  Tes dúbidas? Descubre como importar un ficheiro ou recuperar destinatarios.

Unha vez que chegues ata aquí e se decides escribir o teu Burofax directamente en Tu Oficina, poderás editar o formato e utilizar diferentes tipos de deseños que se axusten ás necesidades da túa comunicación. Poderás utilizar distintas fontes e diferentes etiquetas que substituirán os datos proporcionados no paso anterior cando visualices o contido.

Ti elixes a cobertura total dos teus envíos. Por iso, poderás solicitar os seguintes servizos adicionais para que o teu envío sexa aínda máis completo:

  • Aviso de Recibo: Confirmámosche por escrito a entrega do teu documento telegráfico para que quede constancia tanto da persoa que o recibiu como da data e hora da recollida
  • Copia certificada: Como remitente, quede cunha copia autenticada da súa comunicación enviada por Burofax ou Telegrama. Pode solicitar este servizo no momento da imposición do envío ou posteriormente. Con validez legal fronte a terceiros
  • Custodia de 60 e 120 meses: Solicita que gardemos o teu envío durante máis tempo, dende 60 a 120 meses, por se durante ese prazo necesitas pedirnos unha certificación de contido
  • Proba de Entrega Electrónica (PEE): Xustificante dixital da entrega certificada.

Cando completes as características do teu envío, poderás exportar todos os datos a un ficheiro ou ao teu email para usalo en futuros envíos e que o proceso sexa aínda máis cómodo. Lembra sinalar o destinatario na lista de envíos. Non o esquezas! Se importaches un ficheiro con varios destinatarios, cada burofax só poderá conter un deses destinatarios xa que se tratará dunha notificación persoal.

Cando remates todo o proceso xerarase un resumo final no que poderás revisar todos os datos que nos proporcionaches. Neste paso poderás modificar calquera dos datos que tiveses introducido.

Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema. Fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.

Atención! Aínda que non é habitual neste tipo de servizos, nalgunhas ocasións encontrarás códigos promocionais para rebaixar o custo do teu envío. Deberás introducilos antes do pagamento.

Se precisas continuar co proceso de envío noutro momento, non hai ningún problema, fai clic en “concluír máis tarde” para gardar todos os datos do envío e rematalo cando poidas.

En canto aos métodos de pagamento que verás a continuación, son comúns a todos os usuarios:

  • Pagamento con tarxeta de crédito/débito. Se elixes esta opción redirixirémoste ao túnel de pagamento seguro coa entidade bancaria.
  • Pagamento con PayPal. Poderás pagar con calquera dos métodos asociados a PayPal de forma rápida e segura.

Se xa estás rexistrado en Correos e es un cliente con contrato, poderás engadir o pagamento a un contrato, de maneira que facturaremos o envío coas condicións establecidas neste.

En caso de que elixises pagar con tarxeta ou PayPal, poderás pedir a túa factura durante o pagamento.

Unha vez remates o proceso de pagamento levaráseche a un último paso para que confirmes os datos de referencia do envío, o seu localizador e os destinatarios aos que se envía. Ti elixes entre estas tres opcións como recibir esta información

  • Imprime unha versión do resumo da túa compra.
  • Facilítanos o teu enderezo de email para recibir os datos na túa bandexa de entrada ou podemos enviarllo a outra persoa, se o prefires.
  • Recibe un arquivo de texto que inclúe todos os detalles da túa compra.

Despois de realizar o teu envío

Dende Correos queremos axudarte mesmo unha vez que realices o teu envío.

Cita previa
Localiza oficinas, caixas de correo e Citypaq
Formulario de Oficinas
Localiza o teu envío