Carta Certificada UrgenteL

Abans de realitzar el teu enviament 

a carta certificada és la millor opció per a enviar documents importants o que incloguen dades personals quan desitges que arriben quasi tan ràpid com la velocitat de la llum

  • Màxima seguretat: els teus enviaments són tan importants per a nosaltres i nosaltres com per a tu. Per això, hem dissenyat un sistema de localització a través d’un codi de barres únic per a cada carta certificada.
  • Amb garanties: en el moment del lliurament, el destinatari haurà de firmar abans de recollir el seu enviament. Si no poguérem lliurar-li'l, deixarem un avís a la seua bústia perquè puguen anar a recollir-lo a l’oficina més pròxima en un termini de 15 dies.
  • Per la teua tranquil·litat: podràs seguir la teua comanda des del nostre localitzador d’enviaments de forma gratuïta.
  • Adaptat a les teues necessitats: l’enviament certificat està disponible per a enviaments nacionals i internacionals tant de forma online com des de les nostres oficines.

 

Tu elegixes l’embalatge perfecte, posem a la teua disposició les següents mesures:

Com a màxim:

  • Sobre o caixa: Llargària + alçària + amplària = 90 cm, sense que cap supere els 60 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 104 cm, sense que cap supere els 90 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9 cm
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap siga inferior a 10 cm.

Si vols enviar una cosa més xicoteta, no et preocupes, només li has d’afegir una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparega l’adreça i el franqueig.

Important! Recorda que cap carta certificada no pot superar els 2 Kg.

A hores d’ara, el teu enviament estarà quasi llest, només queda que ens digues on vols que te'l portem: 

  • És important que les teues dades i les del destinatari siguen clares i visibles a l’embalatge.
  • Si és nacional, apareixerà “CERTIFICAT” a l’etiqueta que s’ha de situar al cantó superior esquerre de l’anvers de l’enviament.
  • En cas que l'enviament siga internacional, apareixerà “RECOMMANDÉ / CERTIFICAT” i “PRIORITARI / PRIORITY” a l’etiqueta que s’ha de situar al mateix costat. Pots generar esta etiqueta i realitzar el pagament ací mateix.

Durant el teu enviament

Dona-li nom al teu enviament dins de “La meua Oficina.
Introdueix les teues dades com a remitent
Introdueix les dades dels destinataris del teu enviament
Revisa la comanda i accepta les condicions
Realitza el pagament del teu enviament.

Dins de La meua Oficina podràs gestionar l’enviament de tots els teus paquets, cartes o documents. Te'l posem fàcil i t’expliquem tots els detalls a tindre en compte abans de qualsevol enviament.

Per a començar, podràs donar-li un nom al teu enviament, per a recordar-ho millor i veure-ho amb facilitat des de l’apartat “el Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que el nom del teu enviament estiga llest, hauràs d’elegir com vols preparar el teu burofax i especificar el seu contingut. Per a preparar-lo, pots adjuntar un document que ja tingueres llest o bé redactar-lo en el moment de forma online. Si elegeixes esta última opció, no oblides clicar en “Visualitzar” perquè puguem procedir amb l’enviament.

El següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques del teu enviament. Podràs omplir-lo des de zero, important un document amb destinataris definits o, elegint el destinatari d’enviaments anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb La meua Oficina és que la gestió dels teus enviaments siga més fàcil i ràpida.  Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.

Una vegada que arribes fins ací i si decideixes escriure el teu Burofax directament a La teua Oficina, podràs editar el format i utilitzar diferents tipus de dissenys que s’ajusten a les necessitats de la teua comunicació. Podràs utilitzar diferents fonts i diferents etiquetes que substituiran les dades proporcionades en el pas anterior quan visualitzes el contingut.

Tu tries la cobertura total dels teus enviaments. Per això, podràs sol·licitar els següents serveis addicionals perquè el teu enviament siga encara més complet:

  • Justificant de recepció: Et confirmem per escrit el lliurament del teu document telegràfic, perquè quede constància tant de la persona que el va rebre com la data i hora de la recollida
  • Còpia certificada: Com a remitent, quede’s una còpia autentificada de la seua comunicació enviada per Burofax o telegrama. Pot sol·licitar este servici en el moment de la imposició de l’enviament o posteriorment. Amb validesa legal davant tercers
  • Custòdia de 60 i 120 mesos: Sol·licita que guardem el teu enviament durant més temps, des de 60 a 120 mesos, per si durant eixe termini necessites demanar-nos una certificació de contingut
  • Proba d'Entrega Electrònica (PEE): Justificant digital del lliurament certificat.

Quan hages completat les característiques del teu enviament, podràs exportar totes les dades a un fitxer o al teu email per a utilitzar-lo en futurs enviaments|trameses i que el procés siga encara més còmode. Recorda marcar el destinatari en la llista d’enviaments. No ho oblides! Si has importat un fitxer amb diversos destinataris, cada burofax només podrà contindre un d’eixos destinataris ja que es tractarà d’una notificació personal.

Quan acabes tot el procés es generarà un resum final en el qual podràs revisar totes les dades que ens has proporcionat. En este pas podràs modificar qualsevol de les dades que hagueres introduït.

Si necessites continuar amb el procés d’enviament un altre moment, no hi ha cap problema. Fes clic en “acabar més tard” per guardar totes les dades de l’enviament i acabar-lo quan pugues.

Atenció! Encara que no és habitual en este tipus de serveis, en algunes ocasions trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost del teu enviament. Els hauràs d’introduir abans del pagament.

Si necessites continuar amb el procés d’enviament en un altre moment, no hi ha cap problema, fes clic en “acabar més tard” per guardar totes les dades de l’enviament i acabar-lo quan pugues.

Pel que fa als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:

  • Pagament amb targeta de crèdit/dèbit. Si tries esta opció et redirigirem al túnel de pagament segur amb l’entitat bancària.
  • Pagament amb PayPal. Podràs pagar amb qualsevol dels mètodes associats a PayPal de forma ràpida i segura.

Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem l'enviament amb les condicions establides en el mateix.

En cas que hages triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la teua factura durant el pagament.

Una vegada hages acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmes les dades de referència de l’enviament, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Tu elegeixes entre estes tres opcions com rebre esta informació

  • Imprimeix una versió del resum de la teua compra.
  • Facilita’ns la teua adreça d’email per rebre les dades a la teua safata d’entrada o podem enviar-li'l a una altra persona, si ho prefereixes.
  • Rep un arxiu de text que inclou tots els detalls de la teua compra.

Després de realitzar el teu enviament

Des de Correos volem ajudar-te fins i tot una vegada que hages realitzat el teu enviament.

Cita prèvia
Localitza oficines, bústies i CityPaq
Formulari d’Oficines
Localitza el teu enviament