Guia Burofax
Abans de realitzar el teu enviament
Necessites enviar amb urgència algun document? A Correos posem a la teua disposició el Burofax Premium. Amb este servei podràs fer que els teus documents urgents arriben amb la màxima seguretat i rapidesa. Cada lliurament es registra amb la firma del destinatari servint com a prova de validesa legal per a altres persones.
Burofax Premium és a més molt ràpid i podràs enviar els teus documents el mateix dia dins del territori nacional. Recorda que també podràs enviar Burofax internacionals.
A l’hora d’enviar-lo, pots acudir a una de les nostres oficines però, també, podràs enviar els teus Burofax de forma totalment online a La meua Oficina directament amb el teu mòbil o ordinador.
Quan arribes a este pas... Ja estarà quasi llest! Només faltaria que ens indiques on vols que arribe el teu Burofax i nosaltres farem la resta:
● Domicili del destinatari.
● Oficines de Correos.
● Apartat de Correos.
Tens algun dubte més? Obtén més informació sobre Burofax Premium
Dins de La meua Oficina podràs gestionar l’enviament de tots els teus paquets, cartes o documents. Te'l posem fàcil i t’expliquem tots els detalls a tindre en compte abans de qualsevol enviament.
Per a començar, podràs donar-li un nom al teu enviament, per a recordar-ho millor i veure-ho amb facilitat des de l’apartat “el Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que el nom del teu enviament estiga llest, hauràs d’elegir com vols preparar el teu burofax i especificar el seu contingut. Per a preparar-lo, pots adjuntar un document que ja tingueres llest o bé redactar-lo en el moment de forma online. Si elegeixes esta última opció, no oblides clicar en “Visualitzar” perquè puguem procedir amb l’enviament.
El següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques del teu enviament. Podràs omplir-lo des de zero, important un document amb destinataris definits o, elegint el destinatari d’enviaments anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb La meua Oficina és que la gestió dels teus enviaments siga més fàcil i ràpida. Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.
Una vegada que arribes fins ací i si decideixes escriure el teu Burofax directament a La teua Oficina, podràs editar el format i utilitzar diferents tipus de dissenys que s’ajusten a les necessitats de la teua comunicació. Podràs utilitzar diferents fonts i diferents etiquetes que substituiran les dades proporcionades en el pas anterior quan visualitzes el contingut.
Tu tries la cobertura total dels teus enviaments. Per això, podràs sol·licitar els següents serveis addicionals perquè el teu enviament siga encara més complet:
Quan hages completat les característiques del teu enviament, podràs exportar totes les dades a un fitxer o al teu email per a utilitzar-lo en futurs enviaments|trameses i que el procés siga encara més còmode. Recorda marcar el destinatari en la llista d’enviaments. No ho oblides! Si has importat un fitxer amb diversos destinataris, cada burofax només podrà contindre un d’eixos destinataris ja que es tractarà d’una notificació personal.
Quan acabes tot el procés es generarà un resum final en el qual podràs revisar totes les dades que ens has proporcionat. En este pas podràs modificar qualsevol de les dades que hagueres introduït.
Si necessites continuar amb el procés d’enviament un altre moment, no hi ha cap problema. Fes clic en “acabar més tard” per guardar totes les dades de l’enviament i acabar-lo quan pugues.
Atenció! Encara que no és habitual en este tipus de serveis, en algunes ocasions trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost del teu enviament. Els hauràs d’introduir abans del pagament.
Si necessites continuar amb el procés d’enviament en un altre moment, no hi ha cap problema, fes clic en “acabar més tard” per guardar totes les dades de l’enviament i acabar-lo quan pugues.
Pel que fa als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:
Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem l'enviament amb les condicions establides en el mateix.
En cas que hages triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la teua factura durant el pagament.
Una vegada hages acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmes les dades de referència de l’enviament, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Tu elegeixes entre estes tres opcions com rebre esta informació