Paq Estándar

Abans de realitzar el teu enviament 

Responsable i eficient! Este tipus d’enviament és la nostra modalitat de missatgeria més sostenible i respectuosa amb el medi ambient: redueix les emissions i l’empremta ambiental. Ho aconseguim optimitzant les rutes de repartiment i agrupant enviaments fins que el transport està ple. No tot és urgent, però cuidar el planeta sí.

Encara que esta és la nostra opció per a enviaments sense urgència, no significa que els enviaments no continuen sent àgils. Depenent de l’origen i la destinació, tardaran només entre 48 i 72 hores a arribar al seu destinatari.

  • Flexibilitat: realitzem dos intents de lliurament al domicili especificat i en el termini garantit. Si ho preferixes, també podràs recollir el teu enviament a les nostres oficines o Citypaqs públics o privats. Si no podem realitzar el lliurament, deixem un avís a la bústia indicant l’oficina en la qual podràs recollir-lo durant 15 dies hàbils. Finalment, si no aconseguim complir el termini acordat, et tornem la tarifa abonada.
  • Inclou Modify: pots modificar amb facilitat el lliurament dels teus enviaments des de la comoditat del teu ordinador o mòbil en funció de les teues necessitats. No només això, amb Modify pots elegir si vols que el destinatari puga fer canvis i, en eixe cas, pots elegir quins. Podràs triar esta opció per a tots els enviaments nacionals a domicili.
  • Per la teua tranquil·litat: per a nosaltres, el teu enviament és tan important com per a tu. Per això, podràs seguir el seu estat i localització en tot moment. No importa si ets l’emissor o el destinatari, ambdós tindreu accés a la informació en tot moment.
  • A prop de tu: Podràs enviar el Paq estándar a tot el territori nacional, incloent Andorra i Portugal peninsular.

Tu tries l’embalatge perfecte! Tenim una gran varietat de productes que s’adapten a les teues necessitats, tant a la nostra botiga en línia com a les nostres oficines de Correos.

Solament necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 210 cm, sense que cap supere els 120 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària = 120 cm i diàmetre = 30 cm.

Si vols enviar una cosa més gran, no et preocupes, afig-hi un Màxim Extra només per un poc més de cost:

  • Llargària + alçària + amplària = 270 cm per un 35 % més. 
  • Cap de les mesures no pot superar els 170 cm per un 35 % més.

O afig-hi les dos dimensions extres per un 70 % més!

Com a mínim:

Caixa: 15 x 10 cm

Rotllo o tub: les dimensions que permeten adherir-hi una etiqueta de 10 x 14,5 cm.

Important! Recorda que cap paquet no supere els 30 Kg de pes real.

Una vegada que arribes a este pas... Només queda que ens digues on vols que el portem!

  • Domicili: Si tries esta opció et garantim dos intents de lliurament davall firma. Si no poguérem realitzar-lo, el destinatari podrà anar a recollir-lo a la seua oficina de Correos de referència en un termini de 15 dies. Esta opció estarà disponible tant per a clients particulars com amb contracte i és l’únic mètode d’enviament apte per a Portugal. 
  • Tria la teua oficina: podem enviar el teu paquet a l’oficina que tries. Només ha de tindre un punt de lliurament de paqueteria i nosaltres el guardarem per a la seua recollida durant 15 dies. Avisem el destinatari de l’arribada del paquet mitjançant un SMS o email. També li enviem recordatoris en cas de no haver-se dut a terme la recollida. No pot ser més fàcil!
  • Oficina més pròxima: amb esta opció, el lliurament del paquet es realitza a l’oficina de Correos més pròxima al domicili que ens hages indicat, on el destinatari podrà anar a recollir el seu paquet en un termini de 15 dies. Avisarem el destinatari amb dos SMS o email perquè sàpia que el seu paquet està llest per a recollir. El segon SMS es rebrà als 5 dies de rebre el primer.
  • Citypaq amb esta opció lliurem el teu enviament en una de les múltiples taquilles intel·ligents de Correos que hi ha situades per tota la ciutat. Així, no hauràs de preocupar-te dels horaris. Estes taquilles estan operatives les 24 hores del dia. 

Recorda! Les teues dades i les del destinatari han d'estar en un lloc visible sobre l’embalatge. 

Si vols agilitar encara més el tràmit, pots generar l’etiqueta d’enviament i el pagament des del teu ordinador o mòbil.

Què és el pes volumètric

Consells per a un bon embalatge 

Necessites embalatge? Compra'l a la nostra Botiga en Línia

Coneix més sobre el Paq Estándar

Durant el teu enviament

Dona-li nom al teu enviament dins de “La meua Oficina.
Introdueix les teues dades com a remitent
Introdueix les dades dels destinataris del teu enviament
Revisa la comanda i accepta les condicions
Realitza el pagament del teu enviament.

Dins de La meua Oficina podràs gestionar l’enviament de tots els teus paquets, cartes o documents. Te'l posem fàcil i t’expliquem tots els detalls a tindre en compte abans de qualsevol enviament.

Per a començar, podràs donar-li un nom al teu enviament, per a recordar-ho millor i veure-ho amb facilitat des de l’apartat “el Meu Compte”. Molt important! Recorda que has de completar totes les dades obligatòries per poder avançar en el procés. Una vegada que el nom del teu enviament estiga llest, hauràs d’elegir com vols preparar el teu burofax i especificar el seu contingut. Per a preparar-lo, pots adjuntar un document que ja tingueres llest o bé redactar-lo en el moment de forma online. Si elegeixes esta última opció, no oblides clicar en “Visualitzar” perquè puguem procedir amb l’enviament.

El següent serà completar la informació sobre el destinatari i les característiques del teu enviament. Podràs omplir-lo des de zero, important un document amb destinataris definits o, elegint el destinatari d’enviaments anteriors. Els destinataris definits són aquells contactes habituals que pots registrar a la plataforma. El nostre objectiu amb La meua Oficina és que la gestió dels teus enviaments siga més fàcil i ràpida.  Tens dubtes? Descobreix com importar un fitxer o recuperar destinataris.

Una vegada que arribes fins ací i si decideixes escriure el teu Burofax directament a La teua Oficina, podràs editar el format i utilitzar diferents tipus de dissenys que s’ajusten a les necessitats de la teua comunicació. Podràs utilitzar diferents fonts i diferents etiquetes que substituiran les dades proporcionades en el pas anterior quan visualitzes el contingut.

Tu tries la cobertura total dels teus enviaments. Per això, podràs sol·licitar els següents serveis addicionals perquè el teu enviament siga encara més complet:

  • Justificant de recepció: Et confirmem per escrit el lliurament del teu document telegràfic, perquè quede constància tant de la persona que el va rebre com la data i hora de la recollida
  • Còpia certificada: Com a remitent, quede’s una còpia autentificada de la seua comunicació enviada per Burofax o telegrama. Pot sol·licitar este servici en el moment de la imposició de l’enviament o posteriorment. Amb validesa legal davant tercers
  • Custòdia de 60 i 120 mesos: Sol·licita que guardem el teu enviament durant més temps, des de 60 a 120 mesos, per si durant eixe termini necessites demanar-nos una certificació de contingut
  • Proba d'Entrega Electrònica (PEE): Justificant digital del lliurament certificat.

Quan hages completat les característiques del teu enviament, podràs exportar totes les dades a un fitxer o al teu email per a utilitzar-lo en futurs enviaments|trameses i que el procés siga encara més còmode. Recorda marcar el destinatari en la llista d’enviaments. No ho oblides! Si has importat un fitxer amb diversos destinataris, cada burofax només podrà contindre un d’eixos destinataris ja que es tractarà d’una notificació personal.

Quan acabes tot el procés es generarà un resum final en el qual podràs revisar totes les dades que ens has proporcionat. En este pas podràs modificar qualsevol de les dades que hagueres introduït.

Si necessites continuar amb el procés d’enviament un altre moment, no hi ha cap problema. Fes clic en “acabar més tard” per guardar totes les dades de l’enviament i acabar-lo quan pugues.

Atenció! Encara que no és habitual en este tipus de serveis, en algunes ocasions trobaràs codis promocionals per rebaixar el cost del teu enviament. Els hauràs d’introduir abans del pagament.

Si necessites continuar amb el procés d’enviament en un altre moment, no hi ha cap problema, fes clic en “acabar més tard” per guardar totes les dades de l’enviament i acabar-lo quan pugues.

Pel que fa als mètodes de pagament que veuràs a continuació, són comuns a tots els usuaris:

  • Pagament amb targeta de crèdit/dèbit. Si tries esta opció et redirigirem al túnel de pagament segur amb l’entitat bancària.
  • Pagament amb PayPal. Podràs pagar amb qualsevol dels mètodes associats a PayPal de forma ràpida i segura.

Si ja estàs registrat a Correos i ets un client amb contracte, podràs afegir el pagament a un contracte, de manera que facturarem l'enviament amb les condicions establides en el mateix.

En cas que hages triat pagar amb targeta o PayPal, podràs demanar la teua factura durant el pagament.

Una vegada hages acabat el procés de pagament se’t portarà a un últim pas perquè confirmes les dades de referència de l’enviament, el seu localitzador i els destinataris a qui s’envia. Tu elegeixes entre estes tres opcions com rebre esta informació

  • Imprimeix una versió del resum de la teua compra.
  • Facilita’ns la teua adreça d’email per rebre les dades a la teua safata d’entrada o podem enviar-li'l a una altra persona, si ho prefereixes.
  • Rep un arxiu de text que inclou tots els detalls de la teua compra.

Després de realitzar el teu enviament

Des de Correos volem ajudar-te fins i tot una vegada que hages realitzat el teu enviament.

Cita prèvia
Localitza oficines, bústies i CityPaq
Formulari d’Oficines
Localitza el teu enviament